Mayıs'tan Aralık'a: Bir Yolculuk Hikayesi
Selam çiçeklerim!
Umarım haliniz, keyfiniz yerindedir. Değilse de hemen silkelenip kendinize gelin lütfen. Unutmayın ki her şey gibi düşük ruh hali de geçici! 🌸
Eveeett, bugün sizinle aylar öncesine yolculuk yapacağız.
Zamanda yolculuğa hazırsak, Mayıs'a ışınlanalım! Bu, istifamı verip çalıştığım, bana hem tecrübe hem de harika dostluklar kazandıran ofisten ayrıldığım aydır. İşten ayrılacağım hafta, ben ve oda arkadaşlarım çok duygusaldık. Ayrıldığım gün ise hepimiz zırıl zırıl ağlıyorduk 🥺. Maalesef, ne kadar hüzünlü ve göz korkutucu da olsa, hayatta bazen yeni başlangıçlar yapabilmek için her şeyi yıkmak gerekiyor.
Mayıs ayından Aralık ayına kadar geçen süreç... İşte o dönem gerçekten anlatılmaz, yaşanır! Ama size ufak bir sır vereyim 🤏🏻. Yerin kulağı var, yaklaşın, fısıldayacağım:
"Çok da yaşanılacak bir dönem değildi; fazlasıyla yıpratıcıydı."
Şştt, aramızda kalsın, hemen üç maymunu oynayın!
O dönemde kuzenimin kınası ve düğünü mü dersiniz, abimin nişanı, kınası ve nikâhı (bohça faslı ve gelenekleri hiç saymıyorum bile) mı dersiniz… Bir yandan bu yoğunlukta KPSS sürecine hazırlanmak yetmiyormuş gibi sürekli gelen giden de eksik olmuyordu. Kuzenimin ameliyatı, hastanede kaldığım günler ve ameliyat sonrasındaki yaşadıklarım bu sıkıntılı sürecin tuzu biberi oldu. Şu an anlatırken bile o anların hissiyatını anımsıyorum; gerçekten bunaltıcı bir süreçti.
Hâlâ bu yoğunluk bitmiş değil. Yine gelenler oluyor ve ben bu sefer başka bir sınava daha hazırlanıyorum. Bu durum, beni engelliyor. Sınavın zamanı da çok yaklaştı; üzerimde belirsizlik ve yetersizlik hissinden dolayı gerginlik ve stres var. Fakat! Bir yandan da heyecanlıyım, çünkü sınavım farklı bir şehirde olacak. Aynı sınava gireceğim yakın arkadaşımla (buradan minik koalama kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum 🤍) aynı okula düştük. Birlikte tren yolculuğu yapacağız! Neler yaşayacağımızı görmek için sabırsızlanıyorum.
Gerçi bu aralar havalar çok soğudu; gezebileceğimizi pek sanmıyorum. Sınavımız 7 Aralık’ta, Ankara’da olacak. Şehrin ayazını yiye yiye soğuktan donacağız kesin. Umarım hasta olmayız! 🥶
Ve böylece Mayıs’tan Aralık’a uzanan bu yolculuk tamamlandı. Yeni başlangıçlar, hüzünler, heyecanlar ve tabii ki bolca stres… Ama bir şey kesin; her adımda ne kadar yorulsam ve kendimi kapana kısılmış hissetsem de daha güçlü hissettim. Şimdi, iyisiyle kötüsüyle yepyeni bir yolculuk başlıyor: Ankara’ya, sınavın olduğu o günün heyecanına ve yolculuğa… Bunu da bir sonraki yazımda sizlerle paylaşmayı düşünüyorum. O zaman kadar, hem siz hem de ben unutmayalım ki ne gibi zorluklarla, engellerle karşılaşırsak karşılaşalım, ne kadar sabrımız sınanırsa sınansın, tüm bu yaşananlar geçici. Sinirden çıldıracak gibi olduğumuz anlar bile, bizi geliştirmek için bir araçtır. 🌸
Diğer yazınızı iple çekiyorum🤸🏼♀️🫶🏻
YanıtlaSilSizi burada görmek çok değerli ❀ yorumunuz beni çok mutlu etti, teşekkür ederimm 🧡
SilDevamı arayı çok açmadan gelmelii 🤍
YanıtlaSilgelecekk, umarım beğenirsinnn 🤍🐨
Sil