Yeni Bir Başlangıç

Merhaba! Ben Slayida, beni bu takma ismim ile tanıyacaksınız, bloguma hoş geldiniz. Burada düşüncelerimi, ruh halimi, hayatımdan izlediğim filmler, diziler, okuduğum kitaplar, oynadığım oyunlar ve daha nicesi hakkında düşündüklerimi paylaşacağım. Tabiri caizse burası benim düşünce arşivim olacak, bir nevi dijital günlükte diyebiliriz :). Bu yazı, bir tür tanışma, biraz da 'hoş geldiniz' niteliğinde. Umarım burada yazdıklarım, sizde bir iz bırakır, birlikte keşfeder ve eğleniriz!


Bugün başladığım bir kitap daha başında olmama rağmen beni gerçekten etkiledi. Adı Körlük. Karakterlerin derinliği, birbirlerine olan tavırları ve yazarın anlatımı... Bir film izlerken bile bazen hissettiğimiz o anlık duygular gibi, kitap da beni içine aldı ve karakterlerin içerisinde bulunduğu durumu, duyguları kendim yaşıyormuşçasına hissettim. Yazılarımda, bu tür düşüncelerimi, film tavsiyelerimi ve ruh halimi paylaşacağım. Hayatın güzelliklerine ve zorluklarına dair her şey burada yer bulacak. Yeniden görüşmek dileğiyle ♡

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İçsel Karmaşa ve Empati

Mayıs'tan Aralık'a: Bir Yolculuk Hikayesi