Tren Macerası ve Christmas Büyüsü
Selam çiçeklerim, Bir önceki yazımda bahsettiğim gibi, yakın arkadaşımla sınav için Ankara'ya gittik. Ahh, o tren yolculuğu neymiş öylee. Aldığımız tren hızlı değildi çünkü bizim gideceğimiz tarihe ve saate uyan tek bir sefer vardı, biz de onu almak zorunda kaldık. Saat 6'da varacağımız şehirde, ancak saat 8'de varabildik. İndiğimiz garda hemen taksi bulduk, şoföre durumu anlatınca, “Mavi trene mi bindiniz? O varış saatinden birkaç saat daha geç geliyor,” dedi. Ben aslında uzun yolu severim ama 8 saat aralıksız yolculuk gerçekten yordu. Abartısız, bir dakikalık bile mola vermediler, trende öylece oturmak zorunda kaldım; neredeyse kendimi kapı dışarı atacak hale geldim hahaha. Neyse ki Ankara'da hava şansımıza çok güzeldi soğuktu ama beklediğimiz kadar soğuk değildi. Sınavdan ve dönüş bileti almamız gerektiğinden şehri gezemedik ama bir dahaki sefere gezmeyi umuyorum. 🥲 Dönüş yolunda otobüsü tercih ettik, otobüs seferinin gözünü seveyim. Firmanın koltukları da bayağı ...