İçsel Karmaşa ve Empati
Selam çiçeklerim, Buraya içimi dökmeye, dertleşmeye geldim. Saat itibariyle dün hayatımdaki iki insan tarafından gördüğüm tavır beni bazı düşüncelere itti, oturdum ve sadece düşündüm. Düşünmek yetmeyince gelip yazmaya karar verdim çünkü zihindeki birbirine dolanmış düşünce yumağını düzeltebilecek en güzel aktivite yazmak. Biz insanlar, ne kadar yapı olarak benzer olsak da, içimizde barındırdığımız duygu ve düşüncelerimizle aslında birbirimizden çok farklıyız! Artık bu devirde kimse kimseye gerçekten içten bir şekilde empati yapamıyor, bu çok üzücü. Birçok kişi, kendi olgunluk seviyesini en yüksekte görüp, doğruyu en çok bilenin kendileri olduğunu düşünüyor. Ama kendini açıklamak için uğraştığında, beklemediğin bir tavırla karşılaşıyorsun. Bazen, yanlış anlamalar yüzünden kaybettiğimiz zamanın farkına varmakta gerçekten zor olabiliyor. İnsan, bir adım atmaya cesaret edemediğinde, ne kadar değerli şeylerin kaybolduğunu anlamayabiliyor. Bu sebepten dolayı insan ilişkisinde empati, ka...